Придбати каву в зернах у Києві, Кава по-київськи, Україна
ua
UA RU EN

Про нас

Інтерв'ю з Павлом Зінченко,
співзасновником компанії «Кава по - київські».


Здравствуйте Павло ! Розкажіть трохи про себе, як довго Ви працюєте в кавовому бізнесі?

Здравствуйте. Займаюсь кавою більше 7 років. Поняття кави включає в себе все, починаючи від обсмаження зерна, закінчуючи небесним напоєм, що виникає із холдера кавомашини. Чому почав працювати самостійно? Все дуже просто. До цього я пропрацював у п'яти кавових компаніях. За цей час інформація про правильність ведення бізнесу, про впровадження ноу - хау, про методи досягнення задуманих цілей кристалізувалась в цілісну структуру побудови власного бізнесу, першим поштовхом до чого були не стільки досягнення інших "колег по цеху", а скоріше їх упущення.

Розкажіть про Вашу компанію, чим вона займається?

Наша компанія займається оптово-роздрібним продажем кави та кавового обладнання, а також надає сервіс кавового обладнання. І звичайно завжди можна звернутися до наших фахівців за консультацією. Основним пріоритетом нашої компанії є якість, яка проявляється в усьому, від швидкості реагування на запит клієнта до якості сервісного обслуговування.

Чому саме «Кава по - київські», з чим пов'язана така назва Вашого сайту?

Як корінний киянин, я люблю своє місто. І як справжній "служитель кавового зерна", не міг не об'єднати ці аспекти в єдине ціле. Тому "Кава по - київські".

Які цілі і завдання Ви ставите перед фірмою?

Перед нашою фірмою ми ставимо цілком реальні завдання, перший номер з яких це стати сполучною ланкою між бажанням людини пити каву, справжню каву та безпосередньо виконанням цього бажання. Не потрібно навіть проводити моніторинг ринку, щоб зрозуміти те, що в нашій компанії вас зустрінуть усміхнені люди, а не кусючі прайси.

Який цінової політики Ви дотримуєтеся?

Культ "продати", як відомо, розвивається в нашій країні з геометричною прогресією. У наш час це звучить як "продати що - завгодно і кому завгодно", але така концепція для нашої фірми неприпустима. "Кава по - київські" враховує інтерес клієнта, а не нав'язує свої умови. У своїй компанії я допускаю відсутність "необхідного" ​​рівня продажів, і менеджер, що відмовив клієнтові у сервісі або ж у постачанні кави обґрунтувавши це тим, що "ви мало п'єте", такий менеджер залишає нашу компанію.

Чому Ви займаєтеся не тільки продажем кави, а також ремонтами і сервісом кавового обладнання?

Це дозволяє нам бути ближче до клієнта, швидше реагувати на його запити, а також бачити устаткування в роботі, що відповідно позитивно впливає на якість і своєчасність сервісу.

Які Ви бачите основні тенденції розвитку кавового бізнесу в Україні та Києві зокрема?

Зараз на тлі загальної кризи є дві основних концепції ведення бізнесу. Перша полягає в створенні великих мереж кав'ярень, де одиничний невдалий проект не може завдати непоправної шкоди компанії в цілому, так як буде перекритий прибутком від успішних проектів. І друга, де мінімізуються витрати, наприклад, на оренду приміщень, вводяться інновації, що сприяють залученню клієнта.

Яке кавове обладнання Ви могли б порадити?

Як сервісний інженер зі стажем, маю право говорити "так" або "ні" про устаткування. Так от, Saeco - номер один, безумовно.

Чи існують рекомендації щодо правильної експлуатації кавового обладнання?

На ринку зараз представлено дуже велика кількість різноманітного обладнання, але загальні рекомендації все-таки дам. Насамперед, зверніть увагу на якість води - чим менше в ній кальцію, тим краще. Також разом з кальцієм в утворенні накипу можуть брати участь інші домішки, тому намагайтеся використовувати якісну воду або де це можливо застосовувати фільтр. Уникайте попадання води або вологи в кавомолку, і якщо це все-таки сталося, відразу звертайтеся до компанії що займається ремонтом даного обладнання. Більш точну інформацію завжди можна дізнатися в інструкції або звернувшись до нас.

І на завершення інтерв'ю, хотілося б запитати яке кави Ви можете порекомендувати?

Про бренд кавового зерна однозначно сказати що-небудь важко, так, як різний зміст Арабіки і Робусти, різна ступінь обсмаження знаходять свого шанувальника самі. Можу сказати, а вірніше порадити лише одне - довіряйте власному смаку. Тільки так ви зможете вибрати саме каву, а не красиву упаковку розкрученого бренду ...
Спасибі Павло, успіхів Вам у розвитку бізнесу, а також у просуванні кавових традицій.